50 A Burger & Champagne Bar

U ovome projektu zadatak nam je bio nekoliko ključnih odrednica; osvježenje i moderniziranje brenda ’50’ kao ekskluzivnog street food restorana na rubu ‘fine dining’ usluge, brendiranje svakog pojedinačnog jela, brendiranja chefa i jasno prikazivanje ‘money value’ komponente. ’50’ kao restoran već od samog otvaranja u Zagrebu imao je super priču i odličnu lokaciju, međutim u ranijim PR obraćanjima naglasak je stavljen na količinu hrane, fotografiranjem ogromnih skupnih porcija, s naglaskom na žute i smeđe nijanse, uglavnom boje peciva, pive i prženih krumpirića. Uhvatili smo se u koštac s time na način da se nizom fotografija i kreativnih opisnih objava svakom jelu dadne posebnost i karakter i da se svako jelo već unaprijed upari s idealnim pićima.

Pažljivo kadriranje i aranžiranje, fotografiranje na dnevnom svjetlu, izuzetna pažnja na dubinsku oštrinu i mahom pastelne nijanse dali su efekt ekskluzivnosti i profinjenosti, a samim time i cijena proizvoda više nije bila predmet rasprave. Ljubitelji fine dining hrane i filozofije restoran su počeli češće posjećivati, a ljudi su dolazili u restoran već unaprijed znajući što žele naručiti. Fotografijama ambijenta i nasmiješenog osoblja stekao se ležerni dojam, što je veoma bitno za svakog novog gosta, koji je u ’50’ tek trebao doći po prvi put.

Sav taj pristup izrodio je i potrebu da javnost što više dozna o chefu i čuje njegovu filozofiju spravljanja što je također bila jedna od odrednica na samom početku suradnje. Također, specijalni, naknadni zadatak, bio je fotografirati svu hranu i koktele, odnosno kompletan menu sa studijskom rasvjetom iza crne pozadine, sukladno odrednicama i željama naručitelja, kako bi fotografije bile pogodne za već napravljeni kostur buduće web stranice. Dizajniranjem jelovnika, specijalne kutije za dostavu hrane, kao i velikih panoa i podstava stolova zaokružili smo priču o suradnji sprovevši svoje ideje u djelo.


VRSTA PROJEKTA

Fotografije hrane za društvene mreže i buduću web stranicu
Fotografiranje osoblja restorana
Pisanje objava na društvenim mrežama (Facebook i Instagram)
PR djelatnost vezana uz restoran
Manji grafički zahvati poput dizajna jelovnika i cjenika pića

LOKACIJA

Fotografiranje u prostoru restorana

DATUM

Ožujak 2019. – Kolovoz 2019.