Dharma Institut ljepote

Dharma – Institut ljepote samim svojim imenom sugerira kakve bi fotografije morale biti. Kombinacija glamura, ljepote, elegancije, čistoće i prozračnosti k’ tome treba odisati ležernošću, prirodnošću i spontanošću kako bi se opisala atmosfera i same djelatnosti u Dharmi. Estetski tretmani na prvi spomen mogu nekome zvučati stresno, no u ovom slučaju cilj je prikazati opuštenost, neinvazivnost i bezbrižnost. Kako su u ovom slučaju modeli jako bitna stavka cijelog procesa, vrlo je važno postići i njihovu opuštenost kako bi se ona odrazila na fotografijama i tako privukla nove klijente.

U ovom slučaju modeli su poznate hrvatske zvijezde s područja modellinga, filma, kazališta, TV-a, radija i sl., pa je zadatak još kompleksniji i pun izazova. Kako se skoro svi tretmani uglavnom izvode u ležećem položaju modela važno je izabrati savršeni kadar i uhvatiti zadovoljavajuću mimiku lica. Na nekim fotografijama korišten je plavi filter na rasvjeti kako bi se dodatno naglasila elegancija i postigao sklad s plavom bojom HydraFacial aparata.

Dharma – Institut ljepote, uz angažman fotografiranja, angažirao nas je i na redizajnu web stranica, koje su time postale i ‘mobile responsive’ i koje danas u potpunosti odgovaraju zahtjevima klijenta. Ova web stranica je klijentima važna i kao desktop i kao mobile responsive stranica, pa smo se trudili uskladiti obije funkcionalnosti kako bi sve bilo maksimalno pregledno i logično raspoređeno. Stranica je rađena po principu da se sve nalazi na istoj stranici i otvara s tzv. scrolanjem, a da se nakon uvodnih fotografija, koje prikazuju tretmane na poznatim osobama, pokazuju opisi tretmana, cijene i na kraju radno vrijeme i kontakt. Posjetitelju stranice važno je zadržati fokus na bitnome, istaknuti kratke opise tretmana i učinke, jasno postaviti cijene i mogućnosti narudžbe i sve skupa napraviti vizualno privlačnim i atraktivnim.Vodili smo se idejom da stranice budu jednostavne, a efektivne, da sve informacije uz pomoć scrolanja budu na jednome mjestu, te da nove fotografije budu na najbolji način implementirane i da postanu dominantne. U Dharmi, zadovoljni urađenim poslom, osim content writinga i web dizajna angažirali su nas i u osmišljavanju promotivnog paketa oglašavanja u Jet Set magazinu i na stranicama Playboy magazina. U tom procesu osmislili smo tri promotivna teksta na šest stranica i napravili dizajn oglasa. Suradnja s Dharmom se nastavlja i očekujte još mnogo fotografija.


VRSTA PROJEKTA

Fotografiranje interijera, estetskih tretmana i brend ambasadora, aparature i osoblja
Dizajn web stranice i osmišljavanje popratnog teksta na stranici
Pisanje PR članaka u Jet Set magazinu i prijelom / dizajn stranica magazina

LOKACIJA

Prostorije Dharma instituta ljepote, Hondlova 2a, Zagreb

DATUM

Listopad 2018. – Listopad 2020.


Web dizajn galerija / content writing

www.dharma.hr



PR / copywriting

Jet Set Magazin broj 156 / broj 157